Prace konserwatorskie przy samolocie:
- usunięcie wszystkich starych powłok lakierniczych i korozji,
- wykonanie koniecznych uzupełnień oraz naprawa uszkodzeń:
* usunięcie deformacji osłony dyszy wylotowej silnika,
* zespolenie legarów lewego skrzydła i naprawa jego poszycia - zespolenie lewego skrzydła z kadłubem samolotu,
* usunięcie deformacji zewnętrznych zbiorników paliwa.
* odtworzenie rurki Pitota na lewym skrzydle,
* wymiana i ukompletowanie oszklenia kabiny pilota,
* uzupełnienie lamp obrysowych i osłony lampy głównej samolotu,
* ukompletowanie w miarę możliwości wnętrza kabiny.
- zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji samolotu,
- montaż poszczególnych podzespołów,
- montaż kompletny samolotu,
- wykonanie malowania samolotu w uzgodnionej wersji historycznej.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz