środa, 21 października 2009

Prace rozpoczęte

I zaczęło się. Od dziś pracujemy w hangarze nad odnawianiem samolotów. Początek był taki ...



Jak wiadomo nie wszystko na raz. Powoli dojdziemy do wprawy. Aktualnie porządkujemy hangar i jak pisałem wcześniej, prace te prowadzone są w celu uzyskania przestrzeni, na której można będzie zarówno postawić wszystkie elementy maszyn jak i pracować przy nich. Ważne jest również to żeby przy okazji nie zahaczyć o wszystkie inne mniejsze i większe fragmenty obu samolotów, takie jak na przykład te ....


Na zdjęciu powyżej obudowa dyszy wylotowej silnika samolotu JAK 23 + w tle skrzydło do tego samolotu + końcówka skrzydła do LIMa.

Od czego zaczynamy? Ano od najprostszych czynności - oczyszczenia wózków pod części + cały czas czekamy na sprowadzenie kadłuba do JAKA23, bez którego nie będziemy mieli pełni szczęścia.

Aktualnie w hangarze mamy skrzydło JAKa23(obcięte dużo wcześniej kątówka), fotel pilota, tablice przyrządów oraz obudowę dyszy wylotowej, jak również całe mnóstwo drobnicy - blachy, blaszki, osłony podwozia głównego, gumy do kół podwozia, etc.



Póki co, posiadanym przez nas największym elementem jest kadłub do samolotu LIM-5, który pyszni się przed hangarem. Czeka na stojakach na swoją kolej. Póki co można go podziwiać na zewnątrz. Jeśli ktoś jest zainteresowany tym widokiem - to w piątek 23 października br. nadarza się okazja, gdyż Instytut Lotnictwa organizuje - Dzień otwarty, a dokładniej będzie to Noc w ILOT. Podczas otwarcia będzie można zobaczyć te rzeczy, które na co dzień są niedostępne dla osób nie związanych zawodowo z firmą. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.nocwinstytucielotnictwa.pl/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz