Witajcie,
Pracy mnóstwo czasu mało. Z obowiązku archiwizujemy stan obecny części maszyny - dziś podwozie główne w detalach.
Zdemontowane kolo podwozia glownego. Felga dzielona ze zdejmowanym kolnierzem. Kolnierz zabezpieczony jest pierscieniem z drutu. Opona z detka - rozmiar 570x140
Zespol hamulca bebnowego, podwozie glowne prawe - widac znaczne zuzycie okladzin ciernych
Zespol hamulca, podwozie glowne lewe - nowiutkie okladziny cierne. Widac ze wymieniali okladziny wg stanu a nie jak w samochodach - komplet (lewy i prawy)
Zdemonotowane czesci podwozia (glownego i przedniego) przeznaczone do piaskowania. Lecz zanim zostana poddane piaskowaniu chce usunac chemicznie farbe by poszukac napisow eksploatacyjnych.
Wstepnie oczyszczone tabliczki znamionowe hamulcow. To co mozna odczytac to : tormoz 570x140 (hamulec 570x140) , makc pocad ckoroct 160 (max predkosc ladowania 160 ), rok produkcji 50
Tabliczka znamionowa kola - ???? nagruzka 1340 kg - ??? ciezar 1340 kg, ??? dawlenie pniewa 6 kg/cm^2 - ??? cisnienie opony (nominalne)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz