W tym tygodniu duzo drobnych prac, ale za to mocno absorbujących - na pierwszy ogień poszedł wiatrochron - z szyba pancerna. Oględziny pokazały że rama mocująca ta szybę jest bardzo skorodowana - będziemy zastanwiali się jak dorobić ten element.
Z ciekawostek - rama szyby pancernej jest mocowana do kadłuba za pomocą 6ciu śrub M3 (3 mm średnicy) a same śrubki wkręcane są bezpośrednio w pokrycie kadłuba - dural o grubości ok.0,8 mm. Rodzi sie pytanie jak ta konstrukcja poradziła by sobie z trafieniem bezpośrednim?
Dodatkowo prace trwaja nad owiewka kabiny - rozkręcamy ją na drobne części w planach jest wymiana popękanej szyby. W kolejce czeka na rozkrecenie prawa goleń podwozia. Po jej rozkręceniu zajmiemy sie zdejmowaniem farby i przywracaniem jej do stanu oryginalnego.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz